Torsdagkväll

Tjoho!

Jag fick bada idag :) först tyckte jag det var lite kallt men sen var jag som fisken i vattnet :P så himla härligt!

Nu ikväll har Jonna och Sara varit här och vi har tittat på film, vi såg Haciko(vet inte om det stavas så?) Och pratade en massa strunt såklart :P Jag och jonna grät en skvätt till filmen :P alltid sorgligt när hundar är med :P . Och vi har ju ingen micro så jag hade köpt popcorn som man poppar i kastrull, tror ni det gick bra eller :P För lite olja och för mycket popcorn blev katastrof, en halv skål popcorn och resten bränt typ, en HEL påse! :P så vi gjorde det ända rätta.. åkte och köpte en ny popcornpåse :P Dom kom hit vid halv 7 och dom åkte nyss så jag passade på att ta kvällspromenaden med embla. Nu blire väl sängen snart för imorrn äre jobb igen. Väldigt skönt pass dock 12-18 :) sen är vi bjudna på tacokväll hos mamsen och peran. Godnatt!

Massa gott måste man ha när det är filmtajm ;)



Jonna

Sässy pic ;) Tack för en mysig kväll! :D

Hanna

Hehe ikonw ;) Tack själv! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR