Fredagkväll

Hej och Godkväll!

Idag jobbade vi båda dag så då fick danne vara hundvakt, jag skickade ett sms imorse att han skulle skicka ett sms när han var hos embla(jobbigt att gå runt att tänka på att hon är ensam) så jag hade mobilen i fickan på jobbet. Och när jag står ute i mejeriet och håller på med mitt så känner jag att det ringer i fickan,kan ju inte svara så tänker bara "vem fasen ringer mig nu?" och det ringer igen. Tänker inte på det mer och ska gå och hämta nått så möter jag butikschef monika som säger "MEN, där är du ju. Jag har ringt dig flera gånger, anki sa att du inte var här" haha, jag hade varit där i typ 45minuter :P . Så då förstår ni kanske hur ensamt det är i mejeriet när dom andra inte änns märker att man är på jobbet :P. Men jag tyckte det var lite kul.

Jobbade över 1 timme och då kom bubben och hämtade mig och vi åkte på maxi och handlade lite sen åkte vi hem och gjorde mat med danne, blev tacos såklart :P Och sen har jag suttit och gjort nya naglar och tittat lite på idolfinalen.. vem ska vinna? ingen aning.

Näe, nu får ni ha en trevligkväll, själv ska jag suga i mig några skum-tomtar!

Ps. Grattis till Fia som fyller 21 idag! tjohooo!


fia

hehe blev takos här med :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR