Julaftonsmorgon!

Hej julafton! :)

Äntligen säger jag för jag älskar julen :) det är så mysigt. Imorse vaknade vi vid 10 och sedan klev vi upp och åt lite julfrukost som bestog av risgrynsgröt,sill,prinskorv och sånna grejjer :)

Och nu har jag precis fixat hår och smink så nu ska jag väl vänta bara. Brorsan slutar 14 och då ska pappa hämta oss så ska vi hem till pappa och fira lite med dom sedan efter kalle nångång ska vi hem till mamma och äta och fira resten av kvällen med dom och dit kommer även bubben och brorsan tjej.

Igår hade vi en mysig uppesittarkväll med julmat och bingolotto, det var vi,danne,mikaela och tingen som käkade sen kom även fia och crille till bingolotto och spelade :) danne och mikaela vann varsin miljonlott till nästan bingolotto annars vann ingen annan. Tänkte bjuda på lite bilder från igår..






Nu alla glada får ni ha en trevlig julafton! Godjul!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR