kväll och list-fusk

Godkväll bloggen.

Jag tänkte fuska idag i den här list-leken, jag har tänkt på vad jag skulle skriva på dag 2 - min första kärlek, men jag kommer inte på,jag vet inte.. så vi hoppar den, och återgår till listan imorrn istället!

Så dagen har jag tillbringat i tvättstugan, sedan gjorde jag en sort julgodis,gjort middag och sedan var vi ut och kastade lite frissbee med embla. Har även hunnit med en massa mario så nu har jag klarat till en ny värld :D haha.

Dom ringde från jobbet förut och hörde om jag mådde bra och om jag ville hoppa in i mejeriet imorrn och fre, gärna för mig,förutom att jag blev av med mitt långpass på fredag som jag igentligen hade men.. fick ju en extra dag istället,så det jämnar ju ut sig ;)

Nu ska jag slå på tv4+ för där är det nu dubbla avsnitt av Vad blir det för mat och sedan leilas home delivery :) medans jag glor på det ska jag platta håret, sedan blir det kvälls fika med lussebulla,toppen :)

Dagens godis, polkabräck!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR