Listan!

Listor som denna ↓ har cirkulerat i bloggvärlden ett tag nu, så nu är det min tur, lär känna mig lite bättre i 22dagar.. Börjar imorgon!

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 – Den här veckan.
Dag 12 – Mina drömmar.
Dag 13 – Min första kyss.
Dag 14 – Mitt favoritminne.
Dag 15 – Min favoritfödelsedag.
Dag 16 – Detta ångrar jag.
Dag 17 – Den här månaden.
Dag 18 – Det här får mig att må bättre.
Dag 19 – Det här får mig att gråta.
Dag 20 – Mina rädslor.
Dag 21 – Min favoritplats. 
Dag 22 – Det här saknar jag.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR