Måndag

Bra start på veckan.. klev upp i morse och mådde illa, jag som alltid kan äta på morgonen kunde inte äta nånting,fick i mig en halv hårdmacka sen tog det stopp.. och sen kom det upp. Så jag ringde och sjukanmälde mig. Sen ringde dom från jobbet och sa att dom hade bytt bort mitt pass imorrn för dom ville vara säkra ifall det var magsjuk (även fast jag sa att det inte hade kommit upp nått mer). Så då vart jag ledig imorrn också och det ville jag ju inte,men så ville dom så.

Har legat i soffan hela dagen och tittat på tv och spelat mario, bubben kom hem med embla på lunchen och hon har inte fått varit ut sen hon kom hem, väntar nog tills han kommer hem igen.

Ikväll är det svenska-hjältar galan, hoppas jag får titta på det (ibland kunde det vara bra med flera tv :P). och lucia är det ju idag också, och jag som inte har några lussebullar! Näe,nu ska jag nog fortsätta spela lite mario. Hörs senare!


Fia

Usha då, krya på dig :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
desire

Helo!Usch då! Krya på dig! Ingen fara..jag är ju sån sjusovare så vaknade knappt:) nej fy så där har de blive för mig med..självklart på vintern också.. då fick pappa komma från matfors och hämta mig:P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR