Onsdag

Hejsan!

Idag är jag ledig så jag bestämde mig för att inte ställa klockan, sov till 10 :) sen klev jag upp, gick ut med embla,åt frukost och sen har jag varit nere på stan en sväng, det var flera månader sedan jag var där :P så det var lite nytt. Ett nytt apotek i gallerian och cubus hade bytt plats :P. Köpte en tjock-tröjje klänning eller vad man ska kalla det :P som jag kanske ska ha på mig ikväll när det är julbord :) På vägen hem stannade jag på macken och hämtade ut min julklänning. Har testat den och den var i minsta laget faktiskt, den satt väldigt bra men jag får inte gå upp 1gram för då kan den går sönder :P haha näe,kanske inte så illa men jag ska testa den lite mer innan jag bestämmer mig om det blir den.

Så ser den ut :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR