Onsdagkväll

Hej!

Här sitter jag med en kopp te och lyssnar på musik och kollar runt på internett,fanns absolut ingenting att titta på tvn så då fastna jag här. På tal om musik så lyssnar jag faktiskt på Katy Perry,har aldrig lyssnat på henne förut men nu har jag hört en bra låt, teenage dream heter den.

Förövrigt så har jag jobbat idag kortis 12-17 :) ganska skönt faktiskt. Sen åkte jag hem och åt resterna av dagens lunch som var sallad. Sen slöade jag bara till bubben kom så åkte vi och köpte bingolotter till morgondagens uppesittarkväll :) och även lite bakingredienser,ska tydligen baka imorrn :P.

Näe,nu ska jag kika runt på internett sen sova.. godnatt!

Tittade på lite gamla bilder.. här är en från gatufesten 2006! haha






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR