Onsdagkväll

Heej!

Nu har vi varit hemma i en vecka,tänkte bara säga det. Och nej,det är inte så roligt att vara hemma :P Eller,det är ju alltid skönt att komma men ja,ni fattar. :P.

Idag har jag jobbat 8.45-18, och när jag kom hem gjorde vi middag som blev pitabröd med kebab,sallad,gurka,tomat och vitlöksås i,muuums :) Sen har vi varit ut med embla,varit och köpt batterier till wii-doserna och sen har vi spelat :) superkul :) Men jag behövde tvätta håret så jag fick avbryta så jag skulle hinna duscha innan hells kitchen som vi nu tittar på.

Fick ett sms att mina skor har kommit så jag måste nog pallra mig iväg och hämta dom imorrn :) om jag orkar,vi får se.

Näe,man kanske skulle ta sig några pepparkakor såhär på kvällskvisten. Ha en bra kväll och godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR