Söndag eftermiddag

Hej!

igår var det fest här, skulle igentligen vara personalfest men jag tyckte att det vart lite lite folk så man fick ta med sig nån. Vi spelade lite wii tennis,bowling och baseball och spelade kort och drack en massa cider och hade himla kul,och helt plötsligt var klockan efter 02 på natten :P då vare jag,camilla,dan,daniel kvar så vi bestämde oss för att åka på efterfest hos pärtan som satt ensam hemma och tittade på tv :P där fick vi glögg osså beställde vi pizza från internett,har jag aldrig gjort förut, men den satt fint den. Tog bara 1timme :P . Sen ble det taxi hem och när jag kommer fram till porten hemma så märker jag att jag inte har nån nyckel eller mobil eller nånting,så med andra ord kommer jag inte in :P kastade snöbollar och grus på fönstret och sprang runt och ryckte i alla dörrarna men det var fan inte öppet nånstans! Tillslut kom jag på att jag skulle gå upp till desire, där var porten öppen så jag plinga och knacka och efter ett tag öppnar brorsan :P fick låna hans telefon och ringa till bubben men ikke! ringd 40 gånger :P tog med mig en sop och gick ner och skulle slå på fönstret vårat men nådde inte, så jag gick tillbaks till sebbe och fick komma in och fick saft och han tog sig några mackor :P och jag fortsatte ringa men inget svar, tillslut vart jag tvungen att ringa och väcka fia som fick låna ut sin tagg till porten eftersom vi har samma, så jag kom in och pinga på dörren och sur,trött pojkvän öppnar dörren :P haha tror jag var hemma vid 6.30.. som jag brukar säga... det är lagomt det!

Så idag har jag inte gjort nånting,städat och diskat och spelat mario och nyss var vi och handlade lite och nu ska vi snart äta,sen hem till mamma och per och göra julgodis! Ha en bra kväll!



Jonna

Hahahahaha klockrent! Tack för att du bjöd på dagens skratt :D Kan tänka mig hur det såg ut när du sprang omkring och kastade saker på fönstret.. hahah

Hanna

Haha ja,skogstokig! haha. Ja,jag bjuder på den ;)

desire

Åh blev ju inte lite rädd när det knackade och ringde på dörren helt plötsligt!:P sen fick jag hjärtat i halsgropen när jag hörde att de var du..trodde det hade hänt nått! Men när Sebbe gick ut så däckade jag igen och somnade:) haha jasså han åt mackor..jag sa att han skulle bjuda dig ju:P bra att allt löste sig iaf:) kram


Blogg: http://desiresvelander.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR