Söndag

Hej kalla söndag!

Det är lite små kallt idag,biter till i händerna om man är utan vantar.

Vi har ägnat dagen ute på birsta, försöker vara i god tid med julklapparna men det går ju sådär, men nu har jag köpt julius julklapp iaf! Sen gick jag även och kollade på lite klädaffärer,bara för att, var så himla länge sen jag var på gina och hm och allt vad det är. Men jag köpte inget speciellt, en hudkräm,deo och strumpor blev det iallafall ;) . Sen var jag och köpte två nya blommor till fönstrena i vardagsrummet,jag köpte två julstjärnor men den ena dog på en gång,tror att det är för att vi har en vädringslucka vid det fönstret så det blev för kallt för den lilla stackarn,får se om dom här klarar sig,blev amaryllis den här gången :).

Igår var tingen och mikaela här och vi 4 tittade på Despicable me, så himla rolig :D vi skrattade HÖGT många gånger! Den lilla kines tjejen som älskar fluffiga enhörningar.. "It´s so fluffy im gonna dieee!!!!!!!!!!" haha så kul. Den måste ni se om ni inte redan gjort det!

ikväll kanske vi får besök av dom igen + danne, så vi kanske ska slita fram flaskan.. gölggflaskan,äntligen! :) Ha en trevlig kväll nu allihopa :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR