Söndagen

Godkväll!

Idag skulle vi igentligen ner till morfar och hälsa på men klockan 10 fick jag sms av mamma att vi struntar i det pga vädret. Så jag har varit hos johanna och fikat med henne och svärföreldrarna och bubben var hos kaggen och spelade tv spel. Sen kom han och hämtade mig och vi åkte och handlade lite mat och hundmat och en julgran :D så nu har vi precis pyntat den så nu är det lite mer julstämning här hemma :)

När vi kom hem gjorde vi middag som idag blev hemmagjorda hamburgare! så himla gott!

Nu ska jag kolla runt på tv och sen ska vi slå på en film och mumsa lite godis ;) ha en bra kväll, sista advent och allt,på fredag är det julafton! :D och vi har snö som aldrig förr känns det som,det är väldigt fint men kallt!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR