Söndagkväll

Hej söndag!

Fast jag har haft måndag,för igår hade jag söndag.. ja,allt blir så konstigt då :P

Men idag har jag jobbat, skulle igentligen få sjuts men han ville sova så jag fick ta bilen själv,det tyckte jag inte om men det gick bra. Har som sagt jobbat 8.30 - 16 idag och när jag slutade kom bubben och hämtade mig (ja,han hämtade bilen under dagen)  osså hämtade vi danne och åkte ner och kika på lite rea, jag hittade inte så mycket.. som vanligt när det är mellandagsrea :P men jag fick med mig hem en tjocktröjja i kortare modell, hudkräm och deo, en stavmixer och desperate housewifes box säsong 1 :D mest nöjd med den sist nämda ;) Skulle igentligen köpa ett nytt spel till wii men hittade fasen inget :P.

När vi kom hem efter sju så kände vi inte för att laga mat så för min del blev det julmat och bubben åt nudlar :P . Nu ska jag kolla på tv eller spela lite mario eller nått ;) ha en trevlig kväll!



Några av mina julklappar; Leilas bakbok, 2 stora fotoalbum,3 krämer från bodyshop,kärlekste och 2 te-silar. Av bubben fick jag en fin ring som tyvärr var för stor,så den ska vi byta. 


Mumsan

Ja det var ju smart....

Hanna

Vad?

Mumsan

Stavmixerköpet....




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR