Tisdag

Hej och godmorgon!

Jag sov till 10 idag och det var ganska skönt :) klev upp och hoppade rakt in i duschen, och nu har jag fixat färdigt håret, imellan var jag ut med embla också. embla har nyss ätit en härligt blandad lunch, hennes hundmat var slut så jag fick koka ris,blanda det med pannkaka och kalvsylta :P hon tyckte det var ganska gott! Och snart är det dags att göra lunch till mig själv som blir lax idag :) mums!

har ni sett att HM har börjat med vårkläder ;D det blir man ju lite glad över men det är himla långt kvar till vår och sommar :P. Men här är iallafall några av mina favvos ur vårsortimentet.. (det var mycket långklänningar,jag måste köpa en sån!)










Nu ska jag börja med maten sen bär det iväg till jobbet för ett kort kvällspass, efter det blir det nog maxi för att storhandla! Ha en bra dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR