Torsdag

Hej Bloggen!

Idag hade jag ställt klockan på 9.30 ( börjar klockan 16 idag ;P ) men låg och drog mig en liten stund innan jag klev upp, fixade lite frukost och sedan tog jag med embla bort till macken för att hämta ett paket, mina skor :) gick hem igen och testade skorna, dom satt jätte bra och allt men första ögonblicket tyckte jag inte riktigt om dom,sen testade jag med lite andra kläder (testade med mysbyxorna först,såg ju sådär ut :P) och då var dom fina,men jag måste fundera på dom,prova dom några gånger.

Så här ser dom ut iallafall,
Marble Wedge SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Och nu har jag suttit och spelat mario i nästan 1timme, mitt tålamod är lite dåligt så när det går dåligt är det inge kul :P haha. Men nu ska jag fundera på vad jag ska äta och kanske spela lite till ;) ha en bra dag!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR