Torsdagkväll

Godkväll!

Idag har jag varit hemma, har städat och sånt och när bubben slutade vid 12 åkte vi och titta på soffor och nu ligger jag här i en större soffa :) det var bökigt att få in den genom dörren och in i vardagsrummet men det gick och nu står den här :)

Jag ligger och tittar på filmen "upp" som går på tv1000 family,mysig film. "Hello, my name is russel". Och har kokat massa te vatten för jag har börjat få lite ont ihalsen, typiskt.. jag som aldrig är sjuk nästan..

Och imorrn är det nyårsafton, vi blir hemma med lite kompisar, käka middag och spela en massa spel,blir nog trevligt :) Oxfilen ligger på tining ;) och vad ska jag ha på mig? tror faktiskt jag ska den klänningen som jag hade första nyåret jag och min pojkvän spenderade tillsammans.. för 4år sedan :) ♥ hittade den och den är ju faktiskt fin :)

Förövrigt så har jag nu fixat naglarna med mina nya tippar.. så nice :)


Much better!

Nu ska vi fortsätta mysa i våran nya soffa och titta på Upp! Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR