Eftermiddag

Sitter här och dricker te,har fikat en macka och chokladbollar :)

Osså tog jag framplattången och tänkte platta håret
men när jag släppte ut håret ur snodden så såg det bra ut,
så där fint vågigt/lockigt så.. Not bad hair day :) Good hair day!
Sprutade ändå på lite värmeskyddande och plattade lite i luggen och så.
Det här det värmeskyddande jag använder,luktar jätte gott!
Lee Stafford poker straight. (snart sluut :'( :P)

Har också fixat färdigt naglarna ^,missnöjd med två för att det fastande
massa små ludd under översta lagret,så jag måste göra om dom,
stör mig som fasen när de är nått under lacket :P

Sen bjuder jag även på en dagens :P
Vit tunika från Gina,leggins från Lindex och vita duntofflor från jysk :P
(+ en obäddad säng a lá hanna och fredrik :P)


Jisses vilket inlägg så här mitt i ingenting :P
nu ska jag dricka upp mitt te sedan göra om dom där två
misslyckade naglarna :p





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR