Fredagkväll

Nu sitter jag här och väntar på att dom andra ska komma,
dom från jobbet. för lite partaj : ) !

Så nu medans jag har lite tid över så passar
jag på att lägga ut kvällens outfit ;P


Svart "spetsklänning" från nelly

Lite armband från olika ställen..

Ringar och ett till armband ;P

Jaa,jag vet att ena ögat är mindre än det andra
och jaa,jag vet att spegeln är smutsig :P

Näe,nu har en fågel viskat i mitt öra att dom är på väg..
Så jag önskar alla en trevlig kväll då : )

(även en 18åring som är med på vem vill bli miljonär,
måste se hur långt hon kommer :P)


fia

hihi vet du, det har kommit fler snygga armband på den där väsk affären i birsta :D


Blogg: http://sofflein.blogg.se/
hanna

hehe okej :) köpt nått då?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR