Fredagkväll

jag,älski och dan har kollat på hockey ikväll,
vi gjorde även en till sats chokladbollar,haha.

till middag ikväll gjorde jag från ett recept igen :P
en pastasås med kyckling..,och pasta såklart :P
det vart gott :)

vi var även på willys innan och handlade och då köpte
jag lite godis och morötter,så de har jag mumsat på ikväll.

Lite godis :)

försöker hitta några bra böcker men de är fasen svårt asså,
verkar inte finnas så mycke bra. jag vill gärna ha nå verklighetsbaserat,
nått sorglig(jag vill typ kunna börja gråta av boken :P),nått spännande..
ja,typ så. tips?

jag tror jag säger godnatt här,ska inte sova men troligen inte skriva nå mer
såå..,godnatt!



Two olsson sisters

Fin sida du har:) Gillade citatet av coco chanel.


Blogg: http://twoolssonsisters.blogg.se/
hanna

ja,visst är det bra :) tack så mycke.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR