Lördag

Hallå där!

Idag vaknade vi vid 11 och älski åkte iväg till peter
för dom skulle ut och åka skoter och han har inte
kommit hem än :P .

Jag har iallafall varit ute på birsta med mamma,
vi kollade runt lite här och var osså köpte jag en
ny telefon : ) eller mamma köpte rättare sagt :P
Sen åkte vi hem till oss och fikade .
Tack för en trevlig dag mami :)

En sån vart det,en rosa! :D den är skit snygg,ligger på laddning nu.



Igår vare ju som sagt "fest" här :P
det vart bara jag och alex,dan och micke men vi hade
himla trevlig ändå :) jag drack några cider och åkte inte ner på
krogen och det var himla skönt faktiskt :)
jag är inte största fanet av krogen :P

Aja,nu ska jag kolla på tv eller nått och vänta på att
han kommer hem..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR