Lördag

Tjoho!

har nyss kommit hem från en snabbis på stan,
varken willys eller hemköp i skönsberg hade hårfärgen
jag behövde. Ja,det är sant,jag håller på och färgar håret.
(hej mamma,bli inte arg om du läser det här :P)
för att jag vill ha det ljusare som sagt och de var dumt
att gå till frissan när jag ändå inte har råd att underhålla
det hos frissan.
MEN jag höll på och smälla av igårkväll när jag stog
och gjorde första avfärgningen själv,jobbigt! osså äre
ju lite svårt och se där bak så idag när jag ska göra
avfärgning nummer 2 så ska johanna hjälpa mig : )
så hon kommer nog hit om en liten stund så ska vi sätta
igång.
(gissa om jag var snabb igenom stan med min bad hair day mössa,
heeelt osminkad och mysbyxor!!)
:P

Ikväll äre ju som sagt bastun som gäller,
och middag.. och jag slipper laga mat! :) hehe
hoppas jag iallafall för det är dan som har nått
recept så då får ju han laga också ;)

nu ska jag gå och platta håret lite så att det inte är
så mycket hår,sen tror jag att jag måste ta en macka eller nått.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR