Lördagkväll

Nu har jag och johanna varit ner på bite line
och ätit tacobuffe! gott vare!
jag önskar att jag hade snott med mig skålen med
guacamole och korgen med chips :P
vi satt mest och surrade massa trams och sen åkte vi
hem till mamma och gick ut med ihza,satan vad kallt det är ute!!
men vi hade iallafall väldans trevligt.

Aja,nu sitter jag här i min ensamhet,älski är och spelar
innebandy nånstans. Funderade på att gå bort till willys men
det orkade jag inte.. får väl nöja mig med chokladbollarna
som finns kvar :P.

Men nu tror jag att jag ska mysa till det i morronrocken
i soffan och vänta till klockan blir 21.30,då äre iallafall
sweet home alabama,den har man ju aldrig sett :P.. eller.

senare lägger jag in lite bilder från promenaden förut idag.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR