lördagnatt

Hallådär!

idag har jag och älski,embla,jonas och lukas varit ute och busat i snön,
embla och lukas hoppade och klängde på varran och lukas försökte
hänga med i emblas tempo,gick ju sådär :P.
Sen åkte vi på citygross och köpte lite fika och åkte hem till jonas
och fikade muffins och "damsugare" :)
Sen åkte vi OXFILE!! haha jäklar va gott det var :P
och oxfilen vart mycke bättre en på nyår då den vart helt genomstekt,
nu var den blodig och jätte god! med potatis gratäng,sallad och grönpeppersås.
(vi firade att vi älskar varran så mycke och att jag klarade teoriprovet :P)
 
Sen ikväll har jag och älski varit med danne och mange och bowlat,
jag fick en jätte bra början och ledde ett tag men tror ni inte att jag loooosa ändå :P.
Sen åkte jag,älski och danne hem till deras farmor/mormor och spelade poker i
1½timme :P haha,de va jätte roligt.. hon är så gullig. när jag ser henne så saknar
min farmor,hon var också en hejjare på kort :)

Aja,nu sitter jag och äter fruktsallad och glas och funderar på att gå
och lägga mig snart,det är ju trots allt inventeringen imorrn klockan 8.00
som gäller :P och imorrnkväll blire biomys :) shutter island,heter den tror jag.

Godnatt på er!


matilda

kolla gärna in min blogg ;)


Blogg: http://hejbus.blogspot.com/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR