Måndag

Idag har jag inte skrivit nått för jag har inte gjort nått :P

Men igår kväll när jag skulle gå ut med embla så skulle danne
åka hem så vi gick ut tillsammans och när vi kom ner till bottenvåningen
här så hörde vi nått konstigt ljud,droppande.. osså kollade vi
bort mot förrådet och där rann det en massa vatten från taket.
det rann jätte mycke så vi började tänka vem man skulle ringa
och gick upp och hämtade älski och sen kom en annan kille som
bor här också och han hade redan ringt nån.
nån från hsb kom och trodde att nått rör hade läckt.
han sa att  vi nog skulle bli utan vatten men jag har haft vatten hela
dagen,skönt ;P

aja,just nu väntar jag på maten i ugnen,det blir lax för älski
och abborre för mig med potatismos och massa broccoli!

Trevlig måndagkväll :)


sofia

så jävla gott med potatismos och fisk :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
hanna

haha aa,de är fan gott :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR