Måndag

ja,då börjar vi om på ännu en vecka då.

Imorse klev jag upp samtidigt som älski,
halv 7! hehe. kollade på tv och fick i mig två
hårdmackor. sen har jag varit ner på stan och ut
på citygross,köpte hårfärg och ett till klädessmycke.
har testat att sätta på det och kedjan jag köpte förra veckan,
blev nice : ) visar bilder sen,håller på å laddar kamran.

har för ett tag sen ätit lunch som fick bli havregrynsgröt :P
lyxigt va :P eller.... men det fick duga,jag orkade inte göra
nått annat.

måste pallra mig ner till tvättstugan och kolla om det finns nån
passande tid,jag hade ju sönder våran tvättmaskin :P
så nu får vi boka tvättid som alla andra dödliga.
sen blire såklart en lång prommis med embla eftersom det är
så fint väder och 0gradigt sist jag kollade :).

embla sommarn 2009





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR