Måndagkväll

Nu har vi nyss kommit hem från en ute kväll i snön med
embla,det var jag,älski,danne och mange.. gänget :P haha.
ikväll tog vi en sväng på norra berget,åkte linbana och andra
roligare grejjer i lekparken ;P sen gick vi såklart upp och kollade på
utsikten men inte från tornet.

utsikten.. (skitig lins?:P)

Grabbarna! tripp,trapp,trull

bästa bilden på embla,hehe :)


innan vi gick ut så åt vi ju middag,"supersmal asiatisk kyckling soppa",
vart inte så asiatisk för jag hoppade över en massa kryddor och grejjer
som var i receptet och gjorde lite eget.
Älski fick en egen variant med matlagningsgrädde i :P

Så här såg min soppa ut med..
-kyckling
-gröna bönor (dom långa gröna)
-champinjoner
-rödlök,vitlök
-kycklingbuljong
-salt,peppar,röd currypasta och sambal oelek
-och vatten såklart.

det vart gott och jag får lite till lunch imorrn också : )

Nu ska jag fortsätta kolla på spårlöst och äta lite vindruvor tror jag :)
trevlig kväll.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR