morotskaka?

Nu har jag ätit min morotskaka,den vart jätte god
men den smakade inte morot? haha,den kanske inte
ska göra det,jag vet inte. men god vart den.

kolla vad fin den blev :D hehe.
"sockerpärlor" skulle de va på men jag hade silverkulor hemma
så sånna fick det bli!


Så mitt kvällsfika blev te,hårdmacka med ost och gurka och kaka :)


jag fick en sån lust att lägga mig i sängen med en bok men jag har ingen bra :/
har hittat några jag vill ha på bokus men jag känner inte för att shoppa så mycke
nu förtiden för jag kommer inte ha så mycke pengar.. men de va typ
3böcker för 74kroner :P får se hur jag gör.
aja,ska se om jag kan leta fram nån bok nånstans.. sängen blire iallafall.

Godnatt!


Fia

vad god kakan såg ut :D haha veronica åt morotskaka en gång och den smakar ju inte morot sa hon så varför heter det morots kaka? hahaha och nu sa du samma. natti :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR