Onsdag

Goddagens solstrålar!

Idag är det jättefint väder med sol och allt,men satan så kallt!
så ändå ingen höjdare att vara ute.

Nu har jag ätit lunch som blev lite pannkakor från igår,
och ska strax iväg till jobbet och jobba lite :)
Förutom dom här extra dagarna jag fick nu så äre också
inventering på söndag.. klockan 08.00!! :P
jobbigt att kliva upp så jäkla tidigt för en sån sak :P.
menmen,de är obligatoriskt så det är bara att se glad ut.

Mjaa,annars hade jag inte mycke mer och säga..
vi såg bröllopsfotografen igår men den var inget speciellt,
den var inte änns speciellt rolig,några roliga stunder hade den.
Så de var ingen höjdare,så ni vet ;P men se den om ni vill.

Näe,men nu önskar jag en fortsatt trevlig onsdag :)


Sommar tack!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR