Söndag

Hej på er alla glada!

Imorse var jag uppe klockan 7,kändes ju lagomt roligt :P
men som sagt så vare ju inventering på jobbet.
och min sötnos till pojkvän klev upp och sjutsade mig :)
Iallafall.. jag,jonna och dan fick ta hand om leksaker,sygrejjer,
garner,strumpor,trosor och kalsonger.. hur mycke som helst!
vi började 8 och var klara vid 11 :P sen fick vi korv med bröd
i personalrummet :).

Sen kom mamma och plocka upp mig och vi åkte ut på birsta
en sväng och jag köpte en liten matta som jag har på toa,
kom även på att den kunde passa på varsin sida av sängen,
så kanske köper en till och lägger dom där istället,kan visa sen.
Osså fick jag två "bas-toppar" av mamma,mycket välbehövt! så tack!

Och nu har jag nyss kommit hem och tänkte ta nått att äta,
sen ska jag klippa naglarna :'( en gick av igår när vi bowlade
så då ryker resten också :P så,då får jag måla med nått roligt nagellack
istället för manikyren.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR