Söndag, alla hjärtans dag.

Länge sen jag skrev nu :P

Idag har vi iallafall varit ute på birsta för älski är också
sugen på en ny mobil :P han köper nog en ny imorrn.
sen köpte lite grejjs till middagen och sen åkte vi hem
och jag la mig i soffan och sov för jag hade lite ont i huvet :P
sen lagade vi maten tillsammans så de va jätte mysigt :)
vi gjorde kyckling och potatisgratäng med massa sallad :)
Några fina rosor fick jag också :).

igårkväll vart det middag på biteline med älski,peter och sandra.
och sen hyrde vi film,my bloody valentie i 3D och åkte hem till dom
och satt där alla fyra i 3D brillor :P

Just nu har vi varit på willys,jag,älski och danne och handlat
gotta för vi ska se film senare.. Little miss sunshine.
men de vart inget onyttigt..,banan och nyponsoppa :P haha gott!
men först blire en annan del av köping såklart ;).

sånna här köpte jag nu på willys,
min gammelmormor hade alltid sånna här hemma :)



sofia

hihi vi åt likadan middag :D sällan!


Blogg: http://dd



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR