Söndag

Goddagens!

Orkade inte skriva nå mer igår men vi bastade ju som sagt.
innan vi bastade så gjorde vi mat och det var nått kyckling
i nån sås och klyftpotatis,det var gott.
sen gick vi ner i bastan med några cider/öl och sprang även
ut i snön,haha. kallt vare.
efteråt gick vi upp till oss och kollade på tv och åt
ostbollar och massa godis. mycke trevlig lördag kväll.

jag och mange i "emblas synvinkel" :P


haha danne i snön! är förvånad att det änns vart nån bild av det där,
jag höll på å skratta ihjäl mig medans han stog och skrek i snön
"knääääpp dååååå!!" haha


Idag är ju "jätte" varmt, för att vara den här årstiden iallafall :)
så jag och embla har varit ut på en lång prommis.
vart bakom skolan på en väg där det inte åker så mycket bilar så där
brukar vi släppa lös henne osså gick jag "petersvik-rundan" där
man också kan släppa lös henne så jag hoppas hon är nöjd nu :)
hehe.


Mumsan

Lite besviken där då, hoppar man i snön ska det vara utan kläder!!!!! ja jag menar inte sååå, men ändå...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR