Tisdag

Hallå där ute :)

Idag småsnöar det hela tiden och det är ingen
höjdare att vara ute,men trots detta måste jag ju
pallra mig ut och rasta det fyrbenta monster
(skojja,jag tycker om henne.. för det mesta ;) )

Mitt matintag så här lång idag har bestått av
frukost; havregrynsgröt med lingon och en hårdmacka
med paprika på och ett glas vatten.
Lunch; resterna från "supersmal asiatisk kycklingsoppa"
(måste liksom skriva hela långa namnet varje gång :P)
en hårdmacka med smör och ett glas vatten till detta.

Funderar på om jag skulle gå igenom skåpet ovanför
köksön.. känner hur jobbigt det kommer vara,fullt med skit!
får se om jag tar tag i det eller ikke.

Och justja,vägde mig förut imorse efter frukosten och på
displayen stog det 58,9kg.., så vi får väl tro på det då.
Mitt första mål; 55kg. väger mig igen om 2veckor och ser
vad som har hänt tills dess.
Här kan man mäta BMI, över 25 är överviktig.
Mitt BMI ligger just nu på 20,3 = Normalviktig
http://www.dietguiden.com/bmi

bild från dietguiden.com

Näe,nu ska jag göra nått! : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR