torsdag

nu har jag kommit hem från jobbet för ett tag sen,
det var roligt att jobba :)
jag och dan som stängde men båsken var där också
för dom skulle dricka vin :P

innan jag åkte till jobbet så åt jag en tiiiidig middag
före 2 :P en sallad vart det iallafall,ganska tråkig
för jag hade inte så mycket roliga salladsingredienser,
osså gjorde jag en smootie som jag sen tog med på
jobbet och drack på rasten.
vid halv 3 kom danne och mange och vi drack kaffe och
snacka massa skit :) sen fick jag sjuts av danne till jobbet
och hämtning av älski :)

nu sitter jag och äter en macka och ett glas mjölk,
kände hur magen söööög in för jag var så hungrig.

aja,nu ska jag väl kika runt lite på internett och sen ska
vi gå och lägga oss och kolla på veckofinalen av
halv åtta hos mig :) hehe.
imorrn äre fredag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR