torsdagkväll

haha vi bakar ikväll också,för tredje dagen i rad ;P
ikväll blire chokladbollar.
Vi har gjort upp hur vi gör när vi ska göra chokladbollar..,
jag gör smeten och älski rullar bollarna.
jag vill ju inte ha smet under naglarna :P tycker de är äckligt
med smör under naglarna :p.

Aja,som sagt så gjorde jag risotto till middag.. jätte gott vart det!
mmm,visst ser det gott ut :) vart iallafall med ris,lök,purjolök,chorizokorv
och ärtor.


Förövrigt så är jag ganska nyutkommen från duschen,sitter fortfarande
med turbanen på huvet ;) innan jag hoppade in i duschen så smetade
jag på ansiktsmask och efter duschen smörjde jag in mig med b.u.s,
skönt och pyssla om sig själv lite ibland : )
tog även bort gamla nagellacket så nu måste jag göra nytt,
få se om jag kanske gör det ikväll om jag orkar.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR