2010

Då vare ett nytt år igen då : )

Tänkte dela med mig av dom få bilder som togs med min
kamera igår.

Jag jobbade 10-18 och då fick jag sjuts av danne på jobbet hem,
och då var älski,danne,kaggen och henke här och höll på med maten,
till förrätt vart det skagentoast..

till varmrätt vart det oxfile med potatisgratäng,sallad och rödvinssås..
(hade lagt ut lite fina girlanger,eller va de heter :P : ) )

Och till efterrätt.. kladdkaka och glass!

Middan var supergod,och mitt i efterrätten kom fia och crille
och strax efter det så kom resten :P.
Vi satt i vardagsrummet och spelade massa olika kortspel
och drack lite cider och sånt där och helt plötsligt var klockan
23.50 så då fick vi springa ut på vägen och kolla på fyrverkerierna : )
sen gick älski och danne upp på tennis plan och sprängde våran låda
med fyrverkerier,var väldigt fint men fick inte nån bra bild,men crille filmade.

sen gick vi in igen,spelade twister :) och lite sånt sen vid 2 tiden nån gång,
åkte alla hem och vi satt oss och åt rester från middgen och gick och la oss
efter 3 nån gång.








Nyårspussen : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR