dagens nattinlägg

Nu har vi kollat på ännu en film,
sommar med göran heter den och den var inte
speciellt bra :P men det hade jag inte förväntat mig heller :p.

Förut medans boysen var och spelade tennis så kom våran
snälla granne över och skulle klippa klorna på embla,
på sista tassen gick de fel,och det började blöta som aldrig förr!
blod överallt på golvet och min granne fick springa hem och hämta
nått pulver som skulle stoppa blödningen.. och det gjorde det.
men efter vi hade varit på ica maxi senare ikväll och kom hem igen så
började hon blöda igen,i hissen och trapphuset så jag fick springa tillbaks med papper :P.
så jag har gått några varv med skurmoppen här ikväll,men hon verkar må bra så.
(var så klart tvungen å ta bilder på golvet efter embla hade gått runt,men känner att dom
bilderna inte är så trevliga så vi hoppar över dom :P)

Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer,vi får la se.
men nu tror jag att jag ska ta och säga godnatt,efter 4timmars sömn
och 8timmar arbete så äre fasen dags att sova,hej.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR