Fredagkväll

Just nu är vi inne på 3dje och sista filmen,komedin.
vi var ner på fias jobb förut,jag,älski,danne,mange och jonas
och hyrde 3 filmer,en skräckis,en action och en komedi.

Iallafall så åkte jag ner på stan förut,
jag ville köpa ett silvershampoo,se om det gula i mina slingor
kanske försvinner,lite iallafall? det märket jag ville ha fanns inte
så det blev toni and guy. osså vart det ett skärp på gina som jag hittade
på rean,kan visa bild imorrn eller nått : )

sen ikväll har vi ätit GI mat,den ni :P
hittade ett recept i en tidning så de testade vi och det var jätte gott,
tyckte älski också : )
Ingredienser..

och så här blev det,mumma!


näe,nu börjar jag fasen bli trött , men tror filmen snart är slut
så jag får gå och lägga mig :P Godnatt.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR