hemma

..igen efter en trevlig kväll hos peter och sandra,
när v kom dit så stog maten på bordet,fläskfile och friterade potatisklyftor,
beasås och sallad,dom hade vindruvor i salladen.. det var nått nytt för mig :P
men det var gott för jag tycker ju om både sallad och vindruvor :P haha.
Sen efter maten åkte vi alla till peters jobb för att peter skulle fixa sandras bil
så medans boysen fixade bilen så gick jag och sandra en promenad med hundarna.
Sen åkte vi tillbaks hem till dom och kollade på hockey och åt chips :P
när det bjuds så får man äta ;)

så nu ska vi väl snart kolla på veckofinalen av halv åtta hos mig : )
och efter det blire sängen för imorrn ska man upp tidigt och åka till frissan!

så vi säger väl godnatt här tror jag.. godnatt.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR