Kvällen

Nu har jag spenderat heeela dagen själv..
precis när jag stog och hade maten nästan klar så
ringde älski och sa att han åkte direkt till föräldrarna och
skotta och sen skulle han se hockey hos danne,
han åkte direkt för han åkte hit men det var inte skottat så man
kom inte in på parkeringen..

Så jag fick äta själv och la på en ansiktsmask och badade bubbelfotbad : )
sen har jag duschat(ja,igen :P) och smörjt mig med b.u.s och
sen har jag bakat ihop en deg och ska strax slänga in dem i ugnen så
att dom är nybakade tills han kommer hem  :)
Det blir Scones! ska duka upp med ost och marmelad..
ingen nyttig kväll men.. man måste få leva lite också : )

Nu är nog ugnen färdig,ha en fortsatt trevlig kväll.


Bild tagen från Recept.nu


sofia

mums:)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR