Lördagen

Idag har vi varit ute på birsta,
skulle köpa en våg(person-våg) så att jag kan se mina
"framsteg" :P den jag hade sett fanns inte så jag köpte en annan.
sen köpte vi typ 1kg hundgodis åt embla och ett nytt halsbands/koppel/sele grejjs.
sen var vi även och handlade lite till middagen som blev tacos.

Sen kom vi hem och gjorde typ ingenting tills danne kom och vi klädde på
oss med flera lager kläder,mössa,vantar och täckbyxor och gick ut
på en lång promenad med embla och hoppade i snön med henne,
det var kul : )

Danne i snön..

Jag i snön (hade inga vantar så fick ha händerna i fickorna..)

Lilla familjen :P


Sen gick vi hem och gjorde tacos och nu har vi kollat på scherlock holmes(stavning?)
och ätit godis!

För en litn stund sen.. fryser så jag var tvungen å ta på mig min myyysiga
morronrock :)


Mys hunden :P


aja,det var allt jag hade och säga för stunden,
blir nog inge mer skrivet idag så vi säger godnatt här.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR