Lördagen

imorse klev jag upp 06.30,gick och la oss vid 2,somande kanske halv 3,
så ja,4 timmar sov jag typ inatt :P.
Åkte ut till jobbet vid 8 och tog en kopp kaffe direkt,kändes
som att det kunde behövas,jag var inte speciellt trött men tänkte
att tröttheten kanske skulle komma som en chock senare :P.
men dagen gick bra och fort,mycke folk nästan hela dagen,
osså fyller ica kortet 20 år så det bjöds på kladdkaka och kaffe  butiken :)
även tipsrunda där man kunde vinna tia lotter ;)
08.30 - 17 gick som sagt fort och sen tog jag bussen hem och jag och älski
åt köttbullar och mackaroner med sallad :P han skulle iväg och spela tennis så,
jag hade ändå inte orkat laga nå "finare".

Ikväll blire väl bara å sitta hemma,känns jäkligt tråkigt för att jag är
ledig imorrn så man hade ju kunnat gå ut eller vad som helst.
och nästa helg jobbar jag så då blire nog inget heller..
men jaja,man får väl sitta hemma och flyta ut i soffan..

hoppas ni har en roligare lördag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR