Måndag igen

Ja,då var det en ny vecka igen då..
haha jag tycker tiden går så himla fort.

Imorse åt jag en GI-frukost..
den bestog av en omelett p 2 ägg och vatten att dricka.
och ett äpple och ingefärs te,visst låter det inge vidare
med ingefärs te men det var helt okej,gick å dricka.

snart ska jag ut på promenad med embla,
skulle behöva köpa ett kuvert och frimärke,
tänkte först åka ner på stan och göra det men tror
fasen inte jag orkar åka ner dit.. så kanske går in på nån
affär här i närheten och kollar om dom har sånt..

Fick ett sms av älsklingen imorse där det stog att han skulle
vilja pyssla till det lite i lägenheten ikväll,så det blir ännu mysigare.
typ ta ut granen och sånt,så då vet ni vad jag är sysselsatt med ikväll :p.

aja,nu tror jag att embla vill gå ut så,ha en bra dag.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR