Måndagkväll

Förut var jag iväg på willys och handlade
och hittade lite smått å gott :P
saknade hårdbrö här hemma så nu har jag köpt
ett paket jättegoda hårdbröd så det får nog bli sånt
till kvällsfika snart : )

Gjorde även en beställning på internett förut :P
till mitt nya nyttiga liv jag ska börja med nu,
en bok som heter "juicer som håller dig frisk"
och en tränings dvd med pilates!
Här jäklar ska det tränas,jag har insett att köpa kort
på gym är meningslöst när det gäller mig,jag köper kortet
men går inte dit,så hemmaträning är en fantastisk uppfinning!
Nu saknas bara en våg så jag kan se mina framsteg :P

Och äntligen har dom fixat till vårat nya hemmabio system här,
nu funkar allt som det ska och de är jäkligt shysst ljud må jag säga :D
ser fortfarande ut som ett bombnedslag för vi har inte fått upp högtalarna
än,men dom ska upp imorrn, sen dra kablarna runt listerna och sen kan
det se ut som vanligt här...

Näe,nu börjar det kurra lite i magen så nu ska jag börja fixa kvällsfika tror jag.


bilder från google.se





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR