Slööö söndag

Jiisses vilken slö söndag det har varit idag..
älski har varit iväg på birsta med tingen och danne
så ja tog och skruvade upp en hylla i sovrummet,vart fiint : )
sen gick jag på en promenad med embla,typ 40 minuter,
det var jätte skönt ute för det har inte varit så kallt idag.
sen har jag plockat bort lite julsaker och brjat måla mina
ramar som jag bytte igår.

för ett tag sen åt vi middag,vart biffar med trattkantarellsås,
potitsmos och sallad,men jag åt faktiskt ingen potatismos,
jag åt en blandning av broccoli,blomkål och morötter,gott! : )

Sen diskade jag efter maten och då tog älsklingen och damsög,
så nu äre fint här,nästan.. ska bli av med alla stora kartonger efter
hemmabion och sen äre bara det gamla hemmabion som ska iväg sen
ser det ut som vanligt här : )

Hehe,kolla vad jag fick idag när älsklingen min kom hem..

visst är han gullig,han vet att jag ääääälskar dom :)

Nu ska vi nog snart kolla på wallander på tvn,
först ut me embla lite.. trevlig kväll på er : )


sofia

mumma, god choklad :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR