söndageftermiddag

då var vi hemma igen,
jag åkte ut på birsta med mamma och lena och vi gick
runt och kollade på kläder och sånt och sen satte vi oss
och fikade,jag tog en smootie och delade på en cookie med mamma
som det var pumpa frön på,annorlunda :P men den var ganska god men söt.
köpte iallafall ett nytt decilitermått och en liten skärbräda,är lite less på att
ta fram den stora när jag ska skära ett litet äpple eller nått :P.
osså tog jag den nya panduro katalogen : )

aja,sen kom danne och hämtade mig och vi åkte och hämtade
mange och sen hem till oss för att hämta älski och jag skulle byta om
och ner till tennis hallen och spelade badminton i över en timme,
det var kul,och inte så svårt :P :D hehe.
sen tog jag en promenad hem och började med maten..
ikväll blire kyckling,potatis i ugn och sallad! :P

näe,nu kurrar det imagen,nu middag sen dusch.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR