söndagkväll

Nu sitter jag och äter cashewnötter och kollar på vädret :P

Idag har vi varit på en liten road trip jag,älski och danne.
vi hämtade upp danne vid halv 12 och sen åkte vi till bräcke..
mötte snubben som skulle köpa gamla hemmabio systemet,
han tyckte det såg bra ut så vi lastade över allt till hans bil och
fick betalt och åkte sen hemmåt igen.. 2100:- fick vi :)
På hemvägen stannade vi på en mack och köpte korvbaguett och gravljus
för vi stannade även till och tände ljus hos min gammel mormor och en till.
Vi åkte sedan direkt till birsta ciity för dom skulle köpa en present till jonas som
fyllde år idag,så sen åkte vi och hälsade på han och fick fika och sen åkte vi hem.
varken jag eller älski orkade laga nån riktig mat så det var korv med bröd för han
och sallad för mig :P.

Föresten.. i lördags på jobbet kom den en tjej i kassan som hade en jättefin
jacka! jag vill också ha!! nå måste jag kolla om jag kan hitta den :P eller liknande iallafall!
Nästa gång jag ser nån med nått fint klädesplagg i kassan måste jag fråga vart det kommer ifrån :P.

Näe,men ha en trevlig kväll nu.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR