Tisdag eftermidda

Nu sitter vi och väntar på att maten ska bli färdig,
idag blir det våran typiska helg middag,älski är ju ledig imorrn
så det känns som helg. Kyckling med ungspotatis,beasås och
sallad. och även vitlöksbröd till idag. haha.

Var ju som sagt ut på birsta förut och precis när jag hoppade
av bussen så fick jag sms av älski att han hade slutat,
jag som hade tänkt springa runt och kolla lite innan vi handlade mat,
och det hann jag också,och det vart lite shopping idag : )
ett par duntofflor,en frisbe leksak till embla,en jättesöt tunika från gina(till sommarn)
och sen en massa smått och gott från ikea. Visar bilder senare!
Älski var med på ikea och efter det åkte vi och storhandla på ica maxi
och när vi hade handlat klart var vi så hungriga att vi var tvungna
att köpa varsin korv med bröd :P hehe.

näe nu ska jag kika om maten börjar bli färdig..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR