Tisdag

Idag hade jag tänkt kliva upp halv 9 för att hinna göra
lite saker,diska och tvätta och tvätta håret....
jag kom upp klockan 10 och har bara hunnit tvättat håret :P
haha,jaja.

Tänkte dela med mig av min frukost idag..
(nu när jag ska va nyttig så lär de bli mycke mat bilder :P)
Frukosten bestog av vanlig fil,inte vaniljyoghurt som jag brukar
köpa.., med solrosfrön,linfrön och torkade aprikoser.
en hårdbrömacka med tomatskivor och vatten.



Plattade håret men insåg genast att det inte är snyggt,kanske
för att jag har så långt hår.. så jag lockade och vågade lite
så de vart lite "struligare"
Ny tröjja från gina och svarta jeans leggins.


Närbild :P


Näe,nu måste jag springa ut med embla för snart ska jag ut till birsta,
snurra runt där lite grann och sen kommer älski och plockar upp mig
så ska vi åka och storhandla.

ha en bra dag : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR