Tisdagkväll

Just nu äre massa grabbar här och fixar
med hemmabion,eller ja,två fixar med det och dom andra
två gör mest ingenting :P.

tänkte visa lite bilder på det jag köpte idag  :)

Lite lådor så jag kan rensa skåpet i köket

lite julpynt till nästa år,vi har ju typ ingenting nu.. och det var jättebilligt!

Dun tofflor! mysigt : )

Supersöt tunika till våren och sommarn : )

och en ljuslykta!


osså köpte jag 3 ramar till dom förstorade bilderna men ramarna var
för små så jag tänkte nog byta dom imorrn för vi måste köpte
lister till kablarna till hemmabio systemet.

Men nu är jag hungrig och de är inge bra för så här sent ska man ju inte äta..
appropå mat.. våran mumsiga middag! :)


nu måste det nog bli en hårdmacka annars kommer jag nog inte
kunna somna :P haha.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR