Torsdag

Hallå där.

Nu har jag precis tränat klart här hemma på vardagsrumsgolvet,
haha känns så fullt men de är bättre än ingenting : )
Gissar på att jag kommer ha träningsverk imorrn!!

Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag.. varit ute i snön
och sånt. Åt mannagrynsgröt med en hård macka och sen har jag ätit
en till hårdmacka lite senare och några digestive kex,kokade även ett ägg
men de har jag inte ätit :p kanske får göra det nu då.
Ska hoppa in i duschen nu så jag hinner klart med maten,
älski ska till sin mamma och pappa och köra snöslunga
så han tyckte vi skulle äta tidigt så han kom iväg tidigt.
Va ska jag göra då? var ju sugen på spinning men ingen ville
följa med mig så jag kände att jag tar det när nån vill gå med mig :P.

Aja,nu blire duschen iallafall.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR